Pafta Germana Waffen SS WW2

De curând am revenit la o zonă ww2 scanată de foarte multe ori, în care credeam că nu a mai ramas nimic special. Însă m-am înșelat deoarece a mai iesit această pafta germană din al 2-lea război mondial ale trupelor Waffen SS. Au fost fabricate spre sfârșitul războilului din fier, de calitate nu tocmai grozavă, se poate observa și în fotografii starea destul de precară în care am gasit-o. Cu toate acestea am hotărât ca merită să încerc să o curăț. Am apelat la acid oxalic de concentrație mică timp de 3 zile și a reușit să îndepărteze mare parte din rugină dar starea finală a rămas cea care se vede în fotografii. Oricum sunt fericit ca am dat peste asemenea obiect deoarece este destul de rară și sunt destul de onorat să o am în colectia personală.

 DSC_2716 (Custom)

DSC_2717 (Custom)

DSC_2891 (Custom)

 

DSC_2894 (Custom)

 

DSC_2896 (Custom)

 

DSC_2897 (Custom)

Un nasture / buton  german ww2 din aluminiu marcat cu litera  ” A ” ASSMAN & SÖHNE

DSC_2948s (Large)

DSC_2952 (Large)

Un nasture / buton  austro-ungar ww1 cu text stema austro-ungariei fabricat în SUA și marcat cu textul „extra rich treble gilt”

extra rich treble gilt austria ww1

extra rich treble gilt 1

