Pinpointer home-made

         Pasionat de electronica m-am hotarat sa imi fac un pinpointer (mic detector de metale). Totul a inceput prin  alegerea unei  scheme (simple) si sa dau comanda de piese. Am ales ebay deoarece nu am gasit in romania unele din ele , transportul lor a durat foarte mult aproximativ 1 luna. Circuitul este alimentat la 3 v (2 bateri de 1,5 v puse in serie). Momentan circuitul este realizat pe breadboard (placa de testare) deoarece inca testez diferite bobine si difuzoare. In urmatorul videoclip puteti vedea o mica demonstratie:

Daca doriti schema va rog sa imi trimite-ti un email la adresa maryus_2h@yahoo.com sau lasati jos un comentariu mai jos . Cat de curand voi face circuitul si pe PCB si diferite teste cu varianta finala. 

Si acum cateva poze 😀

DSC_2909

DSC_2911

DSC_2914

DSC_2915

DSC_2916

