WW2 relics

         In ziua de marti 18 noiembie fiind o zi cu vreme pasnica am reusit sa ies la o detectie intr-o zona ww2 impreuna cu fratele meu unde am gasit intr-o groapa cateva obiecte foarte interesante dintre care un ulcior din fier emailat pe interior, un cutit care il voi incadra in categoria trench art si o catarama romaneasca.

IMG_20141118_173127 

Acesta este ulciorul care este emailat pe interior poate ma ajuta cineva cu o identificare a lui? Dupa mine cred ca il puneau in foc pentru a incalzi apa sau mancare deoarece pe exterior nu se observa nici o urma de vopsea. Zona unde l-am descoperit cred ca a fost o zona de bucatarie deoarece am gasit si un cutit foarte frumos lucrat manual, ceva sarma ghimpata, cateva bucati de tabla, si o bucata din fier masiv  dreptunghiular.

DSC_2183

Tubul de alama este  un BMG rusesc, cal 50, primit de la Americani

trech art

Cutitul este confectionat  in timpul celui de al doilea razboi mondial, in interiorul tubului de alama este introdus  lemn si lama metalica este infipta in acel lemn.

DSC_2185

DSC_2186

Ultimul obiect care cred ca este o catarama romaneasca ww2 

