Pe urmele razboiului

        Am inceput de vineri dimineata si am terminat duminica seara. La aceasta detectie a participat fratele meu si un coleg din Suceava……… pentru cei de pe forum detectiemetal „mydo” este userul. Din partea mea detectia a fost o reusita deoarece am gasit lucruri foarte interesante.

Vreau sa va prezint obiectele descoperite in aceste zile:

       Placuta identificare soldat german: Ersatz Batallion nr 138, Gebirgsjager regiment, Vanatori de munte. Placuta a fost gasita pe marginea unei carari care  duce pana pe varful muntelui.

placuta identificare soldat german

Urmatorul obiect este o  medalie 1933 Carol II Scoalele din Bucovina, In Amintirea Vizitei M.S Regelui Carol II.

scoalele din bucovina 1933

Teaca baioneta  K98

teaca baioneta k98

teaca baioneta k98

Alte obiecte

DSC_2101

DSC_2074

DSC_2075

DSC_2077

DSC_2109

DSC_2091

 

 

 

 

Mai am si alte descoperiri dar voi revenii cu ele intr-o alta postare cat de curand.

