Inelul lui „BIGFOOT”

Salutare ! 

           Dupa cum ati vazut in ultimul post al fratelui meu in prima poza eram si eu la detectii cautand  prin transee. Ziua de detectie a fost destul de friguroasa cu un vand puternic si foarte rece. Zona de detectie aleasa a fost o campie si o padure, cu urme majore din perioada primului razboi mondial, dar cuprinde si perioada celui de-al doilea razboi mondial. Detectia scoate la lumina multi helleri, fillari dar si schije de la proiectile srapnel.

In continuare va voi prezenta cateva fotografii cu monede austro-ungare :

20 HELLER  1911

paint4

 2 HELLER 1893, 1903, 1908

paint3

10 FILLER 1908 si unul indescifrabil

paint2

In urmatoarea fotografie va prezint cateva schije de la un obuz ( pe langa aceste schije am gasit multe bile de plumb )

CAM00571

In aceasta fotografie este un ciocanel foarte mic care nu este din fier  :

CAM00560CAM00558

CAM00567

       Acesta este un obiect de bronz suflat cu aur care nu am reusit inca sa il identific :

      Pe cand cercetam transeele a aparut un semnal foarte puternic  … eram sigur ca era ceva foarte ineresant. Dupa ce am sapat a aparut un inel foarte mare (este larg si pe degetul mare ). Nu pare a fi foarte vechi dar arata destul de bine.

CAM00597

CAM00595

In continuare va prezint cateva fotografii cu alte obiecte  descoperite:

CAM00599

paint5

Varf de glont folosit la vanatoare 

CAM00565

Pe langa aceste obiecte descoperite am mai facut  si alte descoperiri: aproximativ 50 tuburi ww1/ww2  peste  20 varfuri de gloante, multe potcoave, cutite ruginite de mana si alte obiecte din fier.

